söndag 5 september 2010

Sommaren 2010.

Hej igen!!
Nu är det väääldigt länge sen jag skrev här. Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen nu när livet dragit igång igen efter en helt underbar sommar! =D Jag känner att jag vill dela med mig lite av min kanonsommar, men jag är lite lat för att skriva allt. Så här kommer lite bilder på några av höjdpunkterna! =)

Power Big Meet

Jag i Västerås

Vill ha!!;)

Stockholm!

Åkte ring efter båt :)

Varför inte stå mitt ute på havet och chilla lite? ;)

Mamma i Trädgårn i Göteborg :)

Kungen!!

Superbra spelning!! =D


Love K

5 kommentarer:

  1. Roligt att du är tillbaka, men också roligt att du inte skrivit för det tolkar jag som att du mått så bra att du inte haft något att skriva om ;) Kramar Sara

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!:) Japp det är helt rätt tolkat;) Jag har mått jättebra och haft fullt upp. Hur är det med dej? Hur har din sommar varit?? Kraaamar

    SvaraRadera
  3. Känns skönt att veta att du fått må bättre i sommar, gumman, tycker bara att det är tråkigt att jag inte fick spendera lite tid med dig. Men men, så är livet! Och jag tänkte på en annan sak också, FAN VAD LÅNGT DITT HÅR HAR BLIVIT! Herregud.. Vet inte om du lagt märke till det själv, men.. ja.. Superfint i alla fall!

    Tänker på dig ofta, det ska du veta! KRAAAM!

    SvaraRadera
  4. Min sommar har varit skön och jag har mått bra! Jag går och väntar på en koloskopi i höst, ser det fint ut då så slipper jag Remicade :)

    SvaraRadera
  5. Sara: Skönt att höra att du mått bra:D Jag ska verkligen hålla tummarna för att koloskopin går bra och att resultatet är bra. Rapportera gärna hur det går och hur du mår! =)

    Emma: HJÄLP!!! Jag kan inte kommentera på din blogg.. Jag tror jag är oteknisk:P Help me..!(a) Ja du måste komma ner nån gång o hälsa på! Nu när jag har nytt badrum och allt, haha;) Åh tack så mycket gumman!:D Ska erkänna att jag inte tänkt på att det blivit ganska långt men det har det nog. *Hihi* Saknar dej jättemycket!! Är allt bra?? Bättre från förkylningen?? PUSSAR O KRAMAR!! p.s diggar verkligen vovven på din blogg^^ d.s

    SvaraRadera