söndag 26 september 2010

Praktiken avklarad!

Nu är praktiken avklarad för den här gången:) Och det har varit väldigt lärorikt och roligt! De som arbetar där är hur goá som helst och har verkligen gjort allt för att lära mig saker. Är superduper-nöjd och har därför lagt min nästa praktikperiod på samma ställe. Då vet jag lite hur det funkar där redan + att jag lärt känna de som jobbar där. Sammanfattat så har jag alltså haft en superbra praktik!:D Det enda negativa är att min kropp inte riktigt orkar med. Förutom lunchen på ungefär en halvtimme så står man upp hela dagen mellan nio och sex. Och man kan väl säga att det känns att jag har fötter.. Fy fasiken vad jag har känt mej mosad varje kväll när jag kommit hem;P Totalt överkörd typ! Men jag tror att det är en vanesak. Fast jag måste nog inse också att om jag vore starkare i kroppen så skulle jag orka mera. Vill så himla gärna komma igång och träna ordentligt på ett gym eller så, men studentkassan räcker ju inte till. Det har öppnat sig en möjlighet nu så att jag kanske kan få börja träna på Sportlife om jag vill. Har aldrig varit där nån gång så funderar på att åka dit och "provträna" en gång och se hur det känns. Om jag ska "binda mej" där med dyra pengar för ett år framöver så måste jag känna att jag kommer vilja vara där också;) Så det kanske blir ett provpass till veckan, och så får jag se hur det går:) Till veckan är det skola igen och det ska bli så skojj att träffa klasskompisarna och höra hur det gått för dom och så!! Innan praktiken tyckte jag att det var lite småjobbigt att pendla till skolan i Göteborg och att dagarna var ganska långa, men nu kommer allt kännas som semester om man jämför med praktiken!^^ Nu ska jag krypa till kojs och hoppas att jag får en god natts sömn, för imorrn bitti ska jag upp med tuppen!

Love K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar