onsdag 29 september 2010

Jösses vad jag är glad!!


Idag har jag varit på mitt årliga besök hos min läkare A.E på Östra Sjukhuset i Göteborg. Jag hade ingen aning om vad proverna skulle visa så jag har varit jättenervös inför läkarbesöket. Jag har ju mått så oförskämt bra hela sommaren så jag tänkte att nu jäklar är det säkert kört.. (munter man är liksom;P). Men ta i trä!!! ALLA värden var kanonbra!! Det är helt sjukt. Jag kan inte tro att det är sant att jag ska få må bra ett tag till!:) Har nog inte smält informationen än. Får antagligen ett psykbryt av lättnad sen, och det är ju inte helt fel;)
Jösses vad jag är glad!:D

Love K

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir för din skull, gumman! Du om någon förtjänar att få må bra. Njut nu! <3

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bra! :)
    Länge sen jag läste din blogg - tyvärr :/

    SvaraRadera