söndag 4 juli 2010

Lycklig!!

I fredags gjorde jag klart skolan. Fick mvg i kursen så är väldigt nöjd med mig själv. Nu har jag tagit sommarlov på riktigt. Är helt ledig fram tills nionde augusti då skolan börjar igen. Mm vad jag ska njuta av den här sommaren! Det går inte att beskriva hur skönt det är att må bra!! Jag minns liksom inte ens hur det känns, men det måste vara såhär det är!:D Ååh vad det är underbart! Jag kan hitta på massa saker nu. Umgås med vänner, resa, festa, vara uppe hela nätterna utan att jag dör av trötthet. Och jaa, helt enkelt vara ung och leva det livet jag borde! Och nej, jag är inte dum, jag vet att det här tillståndet inte kommer att vara för evigt. Men det bryr jag mig inte om nu, utan jag bara lever livet extra mycket istället medan jag kan!:D Liksom utnyttjar läget till max!;D Och jag mår bra!!:) Helt hundra är det antagligen inte, jag vet ju inte vad "normalt" är längre. Men bättre än såhär har jag inte mått sen jag fick min diagnos i alla fall!:) Jag är rädd för att skriva det, för jag kan nästan inte ta in att det är så. Men för första gången på länge, så tror jag att jag är lycklig!? Det är så himla underbart!:D
Jag är LYCKLIG!!

Ha en bra sommar allihopa!
Love K

2 kommentarer:

  1. Underbart att läsa att det går på rätt håll! Fortsätt så!!! Kramar från Skåne

    SvaraRadera