onsdag 23 juni 2010

Fullt upp.

Nu är jag här igen;)
Det går en stund mellan blogginläggen nu, men det får ses som ett friskhetstecken. Jag har nämligen så fullt upp så jag hinner inte sitta ner vid datorn alls. Senaste tiden har jag tränat ganska mycket och kroppen hänger med än så länge, så nu dröjer det inte länge förrän det blir dragkamps-premiär!:D Åh vad jag längtar (och fasar), hehe!;P De senaste dagarna har jag pluggat massor med historia. Jag håller på och betar av den kursen nu så att alla kärnämnen är klara när floristiken drar igång igen i augusti. I måndags gjorde jag prov på medeltiden och fick vg/mvg. Idag gjorde jag prov på renässansen och fick mvg, så det känns bra!:) Nu är det bara andra världskriget kvar och jag ska banne mig spika ett mvg där också!;) I morgon åker jag upp till Lima för att spendera en vecka där. Det ska bli skönt att träffa familjen och vovvarna och vännerna och fira midsommar osv:) Hela eftermiddagen idag har jag städat och fixat så att det ser bra ut här när jag kommer hit igen. Städning ligger ganska långt ner på min lista just nu så det behövdes kan jag lova. Ett styrketräningspass och en lång dusch senare sitter jag här och är alldeles pömsig. Ska nog snart droppa i säng, mm så skönt! Jag tror inte att mitt bloggande kommer öka just nu så jag önskar er alla en underbar midsommar!!! =D

Love K

1 kommentar:

  1. Vill önska dig en glad midsommar och hoppas att veckan uppe i Lima blir kanon! Kramar från Skåne!

    SvaraRadera