torsdag 17 juni 2010

Yeeyy!!!! =D


Wiiie vad jag är glad!!! Så glad, så glad, så glad, så GLAD!!!!!:D För nån timme sen så ringde syster A från Östra Sjukhuset med svaren på avföringsproverna. Och vet ni vad? Det var inga tecken på inflammation alls i tarmen!! Fattar ni?!! Inga tecken alls!!!:D Åååååååååh vad jag är GLAD!!!! Och lättad. Och glad. Och lättad. Magen har ju varit helt störd den senaste tiden. I några veckor har antalet dassbesök med "nr 2" legat mellan 5-15 ggr om dagen. Tills förra veckan. Då pang rätt upp och ner så ramlade det ner på en normal nivå. Jag tänkte när magen kändes så dålig att kanske, kanske så beror det på att det är så mycket. Att jag och F gjort slut, att det har varit mycket press i skolan och att jag tagit studenten och allt vad det innebär. Jag har ju till och med haft magkatarr för att jag varit helt sönderstressad. Men jag vågade ju inte hoppas på att det var orsaken liksom utan tänkte att nej nu är det kört igen. Fast det var det fanemej inte!!:D Jag pratade med syster A ett tag och hon tror också att det var all stress som satte magen ur spel. Psyket påverkar mycket mer än man tror.. Ungefär fem dagar efter studenten så började det ju bli bättre och nu är det helt okej. "Normal" blir jag nog aldrig vad gäller magen, men bättre än såhär kan det nog inte vara just nu!:D Och det känns så sjukt, underbart och obeskrivligt bra!!:D Syster A sa åt mig att njuta av sommaren och det ska jag bannemej göra nu alltså! Är ju ledig tills den 9 augusti då skolan börjar igen och åååh vad jag ska försöka njuta av en sommar utan mediciner och annat skit. Hallelujah!!!!:D

Love K

3 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. Grattis kersti, jag gläds så med dig!! jag lämnar in ett idag själv, håll tummarna för mig :)

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket!!
    Mi, jag ska hålla tummarna för dej!! =)

    SvaraRadera